Post by tociguarunsa on Mar 9, 2022 16:15:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Cooking: Chef Fever Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Cooking: Chef Fever Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack med ubegrænset point ▞▞▞
▞▞▞ My Cooking: Chef Fever Games 2022 version ▞▞▞
Bubble Shooter Casual jlor
Indtil videre har jeg nydt dette spil, men hvorfor er der nogle gange, at det niveau, jeg allerede har bestået, går tilbage? Jeg har allerede bestået det niveau, jeg fik nøglen og åbner en ny verden, og pludselig, når jeg forlader spillet, og jeg åbner det igen, går det tilbage til det tidligere verdensniveau. Så trættende,
spillet er så godt, men der er et problem, og det er, at spillet er sååå nemt. Jeg kan bestå niveauerne uden at skulle opdatere mit udstyr eller mad. og jeg har aldrig tabt nogen niveauer. Jeg mener bare, det skal være mere udfordrende
Meget flot spil og meget interesseret i at spille, men meget svært at få diamanter i det
Meget flot spil har flere niveauer
Jeg nød virkelig dette spil. Jeg er nu i Frankrig by. Jeg gennemførte Japan, det var lidt svært. Jeg ønsker at tage til Thailand. Jeg vil aldrig slette dette spil.
My Cooking: Chef Fever Games ஆர்கேட் xje
Flere forsøg her og gennem appen for at få købt præmiepakken iv eller en refusion for dem, da de endnu ikke har givet dem til mig. Svindel!
Meget flot app, børn laver mange ting på én gang. Så det er en meget fin app
Har faktisk ikke spillet, men ved første forsøg bemærkede jeg en tastefejl i spillet. Det var på den 3. eller 4. tutorial, da man lærte at lave den næste opskrift. "Nu, lad os gå videre til andre retter!"
Spillet stopper før dit færdige niveau, og tager dig tilbage til niveau 1, ikke hvad der står i beskrivelsen, fejlagtigt annonceret i beskrivelsen, tror jeg, hvis du skriver en beskrivelse af, hvordan dette spil virkelig fungerer, ville du ikke have nogen downloads, spillere
Dette er et dejligt madlavningsspil, som jeg aldrig har set før👌👌alle madlavningsspil er slet ikke som dette spil, så jeg er stadig i Japan, hvis du vil installere madlavningsspil, installer venligst dette spil, fordi dette er det bedste sammenlignet med alle😊😊 som klarhed, hurtig spil, smukke og søde kunder og alle faciliteter du ønsker betyder, at du kun skal installere dette spil 🥰🥰SÅ INSTALLER DETTE SPIL 😍😍
Min madlavning er ok mere et barns spil som 9 under. Udfordringerne stiger som forventet, men det, der ville være rart, er, hvis jeg lærte noget i processen
Ha avudu hostel er et godt sted i et godt område A
Bliver ved med at gå ned...Jeg ville elske dette spil, men det bliver ved med at sparke mig ud, og ja, jeg prøvede at genstarte telefonen, jeg har nok lagerplads, internetforbindelsen er god, renset cache. Håber det bliver rettet.
Jeg har spillet spillet ret meget, men de fleste gange, når jeg skal til at komme ind i et andet land, starter det på ny der, hvilket får mig til at starte som en ny spiller, og jeg vil også gerne have anbefalet et meget lignende spil som dette, fordi jeg ikke har at trække mad til mine kunder
Aaradhya Dalai dette spil er fantastisk, og jeg elsker det❤ tak fordi du lavede dette spil. og jeg spiller altid dette spil og hver dag
Jeg gentager ikke at bruge rigtige penge på dette spil. Da de lavede en opdatering, slettede det mine fremskridt og alle de køb, jeg gjorde i spillet. Jeg kontaktede udvikleren, og de lovede at refundere mine penge tilbage, og her er den 3. oktober og ingenting. Jeg sendte skærmbillederne af bevis for køb, og de svarede aldrig eller sagde, at de skulle have noget andet, vær meget forsigtig. Væn dig heller ikke til dine fremskridt, som vil forsvinde, og de har ingen måde at få det tilbage godt, det er, hvad de fortalte mig. Total tyr!!!!
Det ville være et fantastisk spil, hvis det spillet ikke blev ved med at bringe mig tilbage til det niveau, jeg har gennemført..... Jeg har bestået niveauet igen, igen og igen... 😢
Dette spil stinker, straks jeg downloadede det, det kunne ikke engang starte, jeg giver det en stjerne. Bare for dets udseende
Jeg elsker det spil, du fik min dag ved at sætte mig i hurtige og hårde niveauer tysm😋🤭
Hej, jeg har bogstaveligt talt det samme problem, hver gang jeg afslutter spillet, det starter forfra, jeg kan bogstaveligt talt ikke få bestået niveau 22 i morgenmadssektionen, så irriterende
Det VAR ok, men nu ser det ud til at være rigget, hvor du ikke kan opnå en niveausejr, medmindre du bruger flere penge. Jeg er færdig med det.
Har det sjovt med dette spil på dette spil, men folk går væk, før du kan få maden op, og spillet vil ikke lade dig opgradere, medmindre du får tusind og noget point, eller du skal betale nej, jeg betaler ikke til leg og timeren på maden skal sætte fart på dette gratis spil Jeg vil gerne opgradere komfuret til 4eyes i stedet for to, men det får de mennesker, der kommer hurtigt til at gå væk, min hastighed er god med disse spil, men hver gang jeg kommer tæt på 550 de går alle væk på én gang duh!!!!
Det er så irriterende, når du kommer til den anden by eller niveau med donuts, og du begynder at udføre udfordringerne, det redder ikke dine fremskridt, så du skal starte igen og igen, det er så irriterende😡😡
Meget sjovt, selvom nogle iøjnefaldende sprogproblemer gør mig bekymret, det er en rip off-kopi fra andre spil. Kom til et stadie, hvor ubalanceret med fuldt opgraderet køkken ikke er i stand til at fuldføre niveau, hvilket naturligvis kræver, at du bruger diamanter, der ideelt set er opnået med rigtige penge, selvom du tillader annoncer osv.
Jeg er på det sidste niveau i Japan, hvor jeg skal tilberede krabbeben. Men så snart jeg koger krabbebenene og vil give det videre til kunden, sker der ikke noget. Jeg kan klikke på hvad som helst, absolut intet sker. Det er så trist, fordi jeg er helt vild med dette spil.....
My Cooking: Chef Fever Games Arkada mvya
Spillet er så afslappende, at det er ligesom at lave mad, men du laver faktisk ikke mad
Ma cuisine Arcade dnr
Men den viser fire en halv 🌟stjerne. Så jeg installerede det. Og efter dine anmeldelser afinstallerede jeg. Alle anmeldelser er de samme, kunne du lide dette spil. Her er navnet på spillet det hedder June's journey ok jeg har installeret det og kvaliteten var ok for . Jeg siger flere navne, men jeg har brug for mere tid til at søge. Ok gutter. Jeg kan sige efter nogle dage måneder eller år. Ok gutter. Pas på .
Dette spil kun til reklameformål. Præcis 19 niveau De har formået at besejre en form for intriger og se den annonce, de sætter ind, før vi kan gå til vores næste niveau.
Det var et fantastisk spil, og jeg kom så langt, men da jeg ville spille igen, slettede spillet alle mine fremskridt og tog mig tilbage til niveau 1, som om jeg lige har installeret spillet igen. Meget trist, at det skete, fordi det var sådan et dejligt spil uden problemer, og det vil aldrig installere det igen og vil bestemt ikke anbefale det til nogen.
Det er et godt spil, det er selvfølgelig bare, når du kommer til bestemte niveauer, og du fodrer alle med den mad, de bestiller, og de finder en måde at få dig til at tabe ved at påstå, at det er på tide, hvordan er det på tide, at jeg fodrede alle og y 'Det hele blev bare afkortet, og jeg spiller stadig på samme niveau
Annoncerne crasher spillet. Og du løber tør for liv, fordi spillet crasher så meget. Og der er ingen mulighed for at købe ubegrænsede liv, så hvis du vil spille i en længere periode, skal du betale 0,99 for 4 timers liv. Dum. Du kunne tjene flere penge på annoncer, hvis der ikke var en grænse for liv.
Jeg elsker dette spil, men efter at have spillet fandt jeg ud af, at jeg skal tilbage til udgangspunktet, og denne gang gør det mig mere ondt, for da jeg var i niveau 95 den næste dag, fandt jeg ud af, at jeg er gået tilbage til square one, hvorfor er det så løs det, så jeg kan gå tilbage igen, og når jeg starter denne gang, vil jeg ikke vende tilbage igen
jeg taler om. Når du åbner spillet, er der den daglige belønning, du gør krav på, ikke spinboardet. Den daglige belønning dukkede op kun i 2 dage efter installationen
Sjovt i starten, men når du når niveau 13, bliver du sat op til at mislykkes, så du bliver nødt til at bruge penge. Jeg har spillet spil som dette før, og jeg er hurtig, men når du bevidst gør niveauer uvindelige, medmindre du bruger penge, bliver folk hurtigt trætte af dit spil.
Jeg elsker spillet, problemet står over for nu, er i pizzarestaurant niveau 16 holder op med at indlæse, det er frustrerende, jeg prøvede at servere tiden virker ikke, jeg vil opdatere er stadig den samme.
Jeg giver spillet 3 stjerner. Spillet er meget interessant. Men det er en sorg, at efter pizzarestaurant er der ingen restauranter. Spillet var meget hårdt, og jeg gennemførte alle niveauer, men mit hjerte var knust, da jeg så, at der ikke er nogen restauranter efter pizza. 💔💔
Først da jeg downloadede spillet, var det meget rart, men jeg har dette spil, hvis vi ikke har liv, så kan vi ikke spille dette spil, det er den værste del af spillet. Jeg har givet 5 stjerner bcoz for at vise alle min feedback. Beklager, hvis jeg har fortalt noget forkert om dette spil, men hvad jeg end følte, fortalte jeg
LØGN!! DOWNLOAD IKKE!! Brugte til at ELSKE DET!! Nåede det til slutningen af fransk resto: næste morgen var jeg tilbage på niveau 23 i den kinesiske restaurant!!! (3 resto = 90 niveauer X3!!!) Dette er UDOVER frustrerende! De siger: "Hey kokken lad os hjælpe" MEN DE GØR IKKE!! UDFØRT & vil have mine penge tilbage!!!! & LØVER IGEN: INGEN "opdatering" er tilgængelig